teteman

Stig drive Proton Satria Neo S2000 dalam TopGear!!


Proton Satria Neo S2000 (versi rally) dipandu uji oleh Stig!!
siapa tak kenal Stig maksudnye die tak comel tak tengok program TopGear..heheh..


 *TopGear adalah rancangan yang memandu uji/ kritik hampir kesemua model kenderaan yang ada kat atas bumi ni. Program ni best sebab kombinasi stail penyampai2 diorg yang sangat best, sinis dan klaka..
tapi, diorg selalu berat sebelah dalam membuat penilaian.. dorg lebihkan produk negara dorg..ish3..


nah..tengok sdri.. =)



 *cam siot je dorg maen tipu..=P



hahah..tetibe brangan nak convert satria neo stendet abah aku kaler oren tuh..
tapi mane nak cekau duet kan.. lagipon..stendet gaban tuh pon dah sedap bawak/naek..
bersyukurlah dgn ape yg ade ye tak?.. hehe..




*tp kalau ade rezeki lebih.. nak jgak.. kih3.. =P

6 Response to Stig drive Proton Satria Neo S2000 dalam TopGear!!

  1. nub says:

    hahha. dah tgok ni..perh...

  2. hahah.. tau awal dah.. tapi dok peram lam draft.. nge..

    terbaek la proton..

    perodua bile pulak?.. ngee =p

  3. Ujang9897 says:

    abis la keta abh kau..hehe..

    wei heliza komen lagi kt entri terbaru aku...hahaha

  4. arrgghh!!... bedebah ko ujang!!...grr... takpe2..
    tunggu la.. nanti aku balas dendam!.. hahaha

  5. dua2 satria... ok la 2..hahah

  6. hahah.. kalo laen2 kete kang dorg komplen tak kereta setara pulak kan.. heheh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...