teteman

Blogger nak pergi tadika!


Okeh.. cam biase.. along nak share ngan korang kisah terkisah yang dikisah kami tukang kisah di FB.. weheheh.. alkisah.. Zulfikar mengetag Puteri Katek, Ady Budika dgn along sendiri untuk ajak buat setori..
namun ade pulak Mat Gebu datang menyinggah kat ujung2 tu kan.. =p

pape pon.. layan..















maka terbantut lah kisah budak tadika bersembang kat FB sblom gi tadika pada hari sabtu.. lalalalala..
ketergantungan jalan cerita adalah tanggungjawab Jupikar  kerna tido di tgh jalan cerite.. =p

12 Response to Blogger nak pergi tadika!

  1. korang ni memang gile la...hahahahhaa.....

  2. tomato says:

    hahaha ! sengal sungguh.. :P

    rajin usop printscree ye.. letih mak bace smpai abes..klakar la..haha

  3. AdyBudika says:

    aku taknak baca..pening!~

  4. fiuuuuu fiuuuu fiuuu.. angin tiup kat dedaunan kering... baca 3 kali pun gelak lagi... hahaha...

    aku punya la tak sedar, aku baca balik ape yg aku taip, aku tak ingat msa bila aku pikir.... hahahahhaha

    nanti aku nak buat entry cerita pasal ko, katek dengan aku lak la ucop hahaha..ady sawo matang sekali...kah kah kah

  5. puteri katek : kate org.. ko pon same.. wakakakak.. =p

  6. tomato : printscreen dah slalu buat... senang je pon.. =p

  7. Ady : ko tak pening nanti bace la smola.. hahahaha..

  8. Jupika ; hohoh.. aku dah tatau nak klako kan crite ni blah mane.. terai jela bubuh situ.. heheheh.. =p

    sile2.. promot link kengkawan best oh.. =p

  9. r-5 says:

    haha,nice cerita nih. kreative2...

  10. keh3.. ni lah keje aku ngan pika kat sb.. =p

  11. banyaknye =,=

  12. MerLe says:

    agak2 klu wat karangan ni bpe page la ye..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...