teteman

Bloglist Iqbalhakimi | jom terbang!!




Haip!... nampak tak header blog incek IqbalHakimi kat atas tuh?.. kalau tak nampak maknenye korg rabun dekat lah tu..*bukan tande nak mati ye.. khurafatt


okeh..entri kali ni semate2 ntuk join bloglist beliau.. yang akan beliau susun mengikut kategori bersempena kekebetulanan yang terjadi di blog beliau .. untung2 dapatlah tumpang traffic dari sane kan.. mane taknye.. 
blog die blom genap setaon dah dapat follower seramai..jap check..
1042 org dah (pada 0800, 1Februari2011)..
blog aku yg dah dekat 2taon ni pon terkemut2 lagi..=p


so, daripada bukti sahih terang benderang tuh.. ternyata lah blog beliau ni sangat mantop, berpetiais berprestige, berkakilebar berkaliber, machop macho dan macam2 lagi lah kan..
oleh yang demikian.. aku pon dengan segan silu senipis strikethrough ni terus menggedikkan diri untuk join..hahaha.. okeh.. tanak tulis panjang.. nnti menyusahkan penganjur nak jalankan keje die pulak.. =P


kata-kata penganjur dari sini


"secara kebetulan nya blog iqbalhakimi ni dah nak cecah umur setahun menjelang bulan februari ni..dan secara kebetulan nya jugak aku melakukan pembedahan plastik pada blog aku ni..so sempena dengan dua kebetulan ini aku berbesar hati nak bukak bloglist macam blogger lain buat jugak..korang berminat tak?

oke kalau berminat jom baca kat bawah :

-letak header blog iqbalhakimi -siap
-buat entri bertajuk : Bloglist Iqbalhakimi | jom terbang!!
-siap
-buat simple entri  mengenai blog iqbalhakimi ini
-siap
-kalau berminat boleh jadi "mereka terhebat" kat blog iqbalhakimi
-senarai menunggu
-tinggalkan link pada bahagian komen ini.
-tunggu lepas publish entry nih..
done-nyatakan kategori anda :
- pelajar lelaki 

tarikh tutup pada 2 hb February 2011(12.01 tengah malam).."
 *rapat dah ngn beday aku.. =p

11 Response to Bloglist Iqbalhakimi | jom terbang!!

  1. secara kebetulannya juga aku terkomen kt blog nih ;P
    hahaha good luck weh~
    ak pun join gop xD

  2. hahah..
    same2 gudlak lah ye..
    =)

  3. hahah..
    same2 gudlak lah ye..
    =)

  4. Wah..Yuyu Johanna dah follow along ok.follower ke 166.thanx along...

    ops!ade header percuma.bestnye..nk jugak...='(

  5. thnx.. =)


    nak header?.. haha..
    bace abes2 info kat link sane k!..

    free jer.. =)

  6. MR. SYAH says:

    wah kreatif tu along buat header.. same r dgn raji.. aku pun masuk 2 tahun berblog tp follower ski gak.. heheh.. goodluck k..

  7. thnx.. =)

    sikit2 tu bolehla..
    tu pon ikut mud nak gledah function dalam ptosop tuh..tapi biase gune tool same je..
    jarang ikut tutorial..

  8. heh..thanks bro sebab join bloglist iqbalhakimi ..mantap oo buat header.. =)

    aku perasan ada header ujang kat situ..hehe..

    happy blogging k =)

  9. tenkiu2 =)

    same2 meriahkan arena peembloggingan ini.. hahah

  10. sukses! maju jaya dlm arena blogging

  11. yeap! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...