teteman

mak hayam vs mak hayam : Ady Budika nyaris jadi mangsa rogol?


korang.. pagi tadi tengah busan2 dok layan FB... 
nampak pulak brader Jupikar nih online.. 
pastu terkengangkan kisah kat " geng SB yang bengong" 
 ingat nak la buat sambungan drama kan.. hahah..

skali dapat tajuk yang kat atas tuh.. 
watak masing2 pon dah ade..
along dgn jupikar jadi mak ayam yg ber cengkerama 
di depan bro Ady Budika yang pernah jambu suatu ketika dahulu.. 

maka kami pon bertungkus lumus melaksanakan 
tanggungjawab kami menjayakan drama meletops nih.. 

okeh.. terus dengan karakter.....


gile korang.. ni mak nak citer ni nokk.. pasal pagi tadi.. 

kat FB mak jumpe la dgn sorg mak hayam nih..
macam2 cerite mak jumpe nokk.. 
mak nak bebel kat korg nanti mak balik yang penat naip..
so, nah la.. mak snapkan jer.. korg scroll la sampai abes ye.. 











sejurus selepas itu.. maka komen pon mleret2 ke perkara yg tak berkenaan.. heheh
Mat gebu tegur tu..hahahahah.. =p

*agak2 lepas ni kitorg dapat watak ape pulak ek?.. 
nantikan!! wahahahahah.. =p

23 Response to mak hayam vs mak hayam : Ady Budika nyaris jadi mangsa rogol?

  1. aslann says:

    ko ni terpengaruh dgn Mak Ayam Zakba ni Along.Risau aku.

  2. MaTNaggeR says:

    panjang lebar haha

  3. Hanis MY says:

    ya ampunnn pegsan mak nokk.. eheh cepat pulak terpengaruh lepas baca pergaduhan hayam2 tiruan ni ehehe...

  4. aslann : weheheheheh.. kite bile berlakon.. mesti feel watak ene masyukk.. pengaruh dari mane tu bonus jah.. hahaha

  5. MatNagger : hahahah.. tau takpe.. =p

  6. kak Hanis : hahahahaha.. oke kak..
    dah buleh kembali kpade asal..
    tarik napas... hembuss.... tarik....
    hembus.. dah oke ke nokk?.. oops..=p

  7. bengom!!! hahahhaaha....xley blah nk wat pika jadi anak ikan....eeuuuwwww..veri the geli....hahaahaha...... bek ko ngucap dulu ady oiiiii hahahha

  8. agak2 kalo ko join tadi cemane la citer ni jadi yek.. hahahah

  9. hahahahahahah.. terbaek.. aku smlm duk bygkan kalau Katek join.. dia jadi Sally kerje kedai saloon tengah syampoo rambut ko sambil nyampuk mak hayam gaduh2.. hahahaha

  10. AdyBudika says:

    ahahahahahaha..korg semua giler!!! kang aku betol2 wat drama baru tauj..ahahahah

  11. Zulfikar : hahah buleh jadi tu.. pas laen mase kite buat tau!.. malam ni.. ngn malam esok cam tak buleh je..

    ade teater... ko dtg tak?.. heheh

  12. Ady Budika : heheheh.. buat la.. buatla.. mak tak heran nokk.. hahahaha.. =p

    *agak2 rajen nak dtg tengok.. mai la sok kat ukm pkol 8.. =)

  13. along,ni nama nya tak ade keje...kalau ahmad idham tgok,,mesti terus diambil jadi pelakon..hahahaha...adoi..mcm2 korang ni..sampai ada mak ckp dia tak layan jantan misai..hahaha..

  14. heheheh.. along ni masalah sket bile org bagi watak n skrip..

    ade je ayat nak tambah.. tu yg mleret2 tuh.. hohohoh.. =p

    *kalau ahmad idham panggil blakon.. wahh.. mabeles lah!!.. melets maak nokk!.. hahah =p

  15. along ni ngek betul hahaha.. ~

  16. ka Qaseh : ngeee.. skali skale na gune ayat tuh.. jupika tu pon same... weheheheh.. =p

  17. salam ziarah pagi

  18. sTaRLighT says:

    hehehe
    boleh dapat award drama terbaik ni..
    hahaha dgn slang dn gaya bahasa ny..pandai along ek hehehe

  19. hahahha...xde keje tol...mak hayam segala..awww.!

  20. su manje : w salam.. =)

  21. Starlight : heheheh. dah selalu sgt dengar mak2 hayam kat sini ber
    "Che' Churr".. =p

  22. Nurul Afifah :awww..hak3..=p

  23. pergh penuh dgn mak hayammm hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...