teteman

Blogger berperang!!! : spender jadi mangsa.. =(


oh.. dem... kisah yg tercipta kali ni memang agak jijik ye kawan2..
harap korg pasrah dengan kejijikan ini... =p

semuanya bermula bila geng2 blogger kat fb dok sebok perang2 tag kat grup..
aku yang tercabar lalu menyiapkan diriku fizikal dan mental bagi memulakan perang terhadap
mereka yang berpotensi tinggi menjadi musuhku.. muahahahahahahahaha!!!...



lalu semuanya berakhir dengan... komen aku.. ades... tak best tol..
kemudian.. datang lagi sorg musuh ketatku.. memulakan perang kedua...pada malam yg sama..
maka.... berlanjutan ah perang itu...









ngee.. tak sempat nak tag diorg.. nanti aku edit.. =p

13 Response to Blogger berperang!!! : spender jadi mangsa.. =(

  1. AdyBudika says:

    aku malas nak baca kalo panjang2...so aku tetap nak komen!! aku rasa nama aku ade..tapi aku tak komen..tak aci!!!

  2. Unknown says:

    hahaha... wei wei.. spender selomon Kuning aku ada koyak kat bahagian depan la... burung ko patuk ke along????hehehehe...

    ady.. ko memang, kalau dapat tengok Lisa surihani... tag nama ko ko wat dek jeeekkk.. :P

  3. sangat gile ok!! muahaha

  4. Unknown says:

    hahahaha
    kau pun nak perang2 kan?
    :PP

  5. haha...xperlu kot sebut spender haha

  6. Anonymous says:

    hahaha...t'ingin nak join bila name di petik...
    tapiiii...
    x reti merepek..:)

  7. Ady : hahaha.. dengan kitorg.. asal ade name.. takkan telepas punye.. =p

  8. Zulfikar : ape plak burung aku yg patuk?..
    aritu selormun tu lawan ngan raksase..
    kene tembak kat situ..
    tu yg blobang tuh.. wakakakak..=p

  9. TH : hahah.. gile?.. apetuh?.. wahahahaha.. =p

  10. Ery Farieha : harus lah.. weheheheheh.. =p

  11. .:rizal:. : heheh.. eleh. memalu plak die.. wekkk.. =p

  12. putrifayad : tayah merepek pon takpe.. serahkan pada kami.. keh3..
    bagi pape ayt pon.. akan kami cuba jahanamkan.. wakakakak.. =p

  13. putrifayad : tayah merepek pon takpe.. serahkan pada kami.. keh3..
    bagi pape ayt pon.. akan kami cuba jahanamkan.. wakakakak.. =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...