teteman

Terminator 6 coming soon!


betul apa yang korang bace tu.. betul!!.. percayalah!! terminator 6 akan di rakamkan kat Malaysia pada 2 Mei 2011! haa.. along dah jumpe die punye sinopsis die skali.. bace kat bawah ni


Mengisahkan seorang er.. sebuah robot yang datang menyerang majlis persandingan Ujang dengan Yana.. semua ini gara-gara terminator tersebut cemburukan Ujang kerana berjaya memikat Yana. Sngguh beliau hairan pada Yana dan dengki kepada Ujang.. bagaimana mereka boleh dikahwinkan walaupun Ujang cumalah seorang kaki kentut tegar? 
Maka bermulalah sebuah misi utama si Terminator ini untuk memporakporandakan si Ujang ni. Dan antara misi yang paling penting adalah untuk terminate/memutuskan urat kentut Ujang supaya Ujang tidak boleh kentut lagi. 
Apakah yang akan Terminator ini lakukan untuk mencapai misinya? adakah dia akan berjaya mengatasi kungfu kentut bertalu-talu bagai kompang dipalu-palu oleh si Ujang Kakikentut itu?? nantikan kemunculannya!




pelakon utama : Kaiminator sbg Terminator

penampilan khas : kamen rider Kirin dengan Honda bulatnya, serta Super Selomun skirt oren.
Penerbit : Taufiq Helios

sedikit trailer kat sini (bantai je letak.. hahaha)


psstt.. jangan lupe tolong undi along kat sini : sticky post

17 Response to Terminator 6 coming soon!

  1. darxniq says:

    jahanamm..ahahhahahah.gler2..

  2. cik pulau says:

    hahhaha..nak tergelak..
    eh silap... gelak guling2 baca ni along..hahaha..
    tak sabar nak tunggu.. hahaha

  3. KyêrulL says:

    HAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA mengong dowh HAHAHAHA

  4. ~nsar~ says:

    hahaha... memang tak ble blah...

  5. adoyai...sengal la mereka nih..

  6. adeeehhhh...... along2.... memacam kamo nihhh... haishhh...

  7. DDCzone says:

    nanti aku tambah pelakon lagi... tungguuu!!!!!

  8. abang!TERBAEK!!!!!~~hahaha

  9. aliarosli says:

    hahhahahahah, along same je ngan kyerull

    ngek betul

    hahhahhhahahha

  10. Ujang9897 says:

    bongok gila gambar kau..hahaha

    video tu gmpak gak ek..mcm real

  11. Miss Anis says:

    hahaha lawak2...

  12. ahahahaha.. kentut bagai kompang dipalu2. hahahahahahahaha

  13. efa says:

    kahkah kelakor habis ah miahaha

  14. Kilopop says:

    kekeke~
    ape la..

  15. yusuf rosli ea..?
    enth xthu..yana dah baca ny smlm..
    hehe..
    =)

  16. terbaik! hehe

  17. ahahahaha.. tak larat nak balas komen korang.. =p

    ape lagi.. hentam la diorang!! wakakakak


    jom terjah pawagam berhampiran!!! yiaaaa!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...