teteman

Kesentapan seorang Mak Hayam


Seorang blogger nyah yang juga merupakan seorang mak hayam yang terlalu taksub dengan filem Dalam Botol.. maka beliau pon melakukan perubahan drastik dengan membuat pembedahan plastik pada tubuhnya untuk menjadi perempuan.. tapi.. sebab low bajet.. tak dapek la nak jadi pompuan selim hot gedevasss... 

maka.. tetaplah beliau tembam sepet dan uduh seperti yang kalian boleh tengok di bawah.. pada suatu hari.. mak hayam tersebut pergi menemui buah hati beliau yang telah lama beliau minati, tapi tak berani tegur sebab belum cukup feminin lagi mase dulu... maka kini...




mak hayam tak sedar diri, die sendiri minat jantan atas kehenseman paras rupe takpe..
bile orang rejek die atas sebab kehuduhan melampau die tacing plak.. hahah.. 
(dah bagi hint, tak paham gak taktaula)


sentap dengan soalan itu jejaka hot ittew.. beliau mula memikirkan untuk.. bertobat... =.=


*ps: sebenarnya banyak perkara boleh kita kaitkan dengan situasi kat atas ni, 
sedangkan kita mengharapkan sesuatu daripada seseorang yang lain,
kita tak sedarkita sebenarnya meludah ke langit, yang kembali pada diri sendiri..
dalam dunia sebenar, dalam dunia blogging, korang renung2kanlah ye.. =)

13 Response to Kesentapan seorang Mak Hayam

  1. Ady plak jd lelaki yg aku minati?? chooiiiii.. ahahahaha.. ciss along ... berani ko tag aku sbgi mak hayam.. ahahahaha.. lawak.. :P

    --mak sentap nok, tangan di dada mata ke atas--- :)

  2. yad'z says:

    ahahahaha....... geli gelemennn mak bace nokk.. ahahhaa :P

  3. Zulfikar :

    chait.. ko yang kate ko minat die lam post mak hayam dulu.. keh3.. =p

  4. Yad'z :

    kah3.. jemput2.. keh3.. =p

  5. euuww.. along aku x paham r .. haha... ngok la aku kan..dah 2 kali baca tapi still x paham.. haha...

  6. haha... mende ntah mak bayam tu... tak bleh blah,,...

  7. kah kah kah..kelakar la !..

  8. hahaha~ terkena sebijik kt nyah tu..ngeh-ngeh..

  9. hahahha.. tue la.. dah elok2 laki.. nk jadi pompuan

  10. Azmie says:

    mrasalah mak hayam tuh..!! =)

  11. hahaha...:)

  12. hahaha..sengal gler~

  13. CikBulat says:

    hahaha.. bessss!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...