teteman

10 orang anak pada umur 25 tahun


orang barat.. nak kata yang hidup cara Islam ni kolot lah.. ketinggalan lah.. pengganas lah.. 
tapi hakikatnya hidop diorang macam mana?.. betul sangat?.. bebas yang melampau atas segala perkara..
ni lah die cara hidop diorang.. seks bebas.. pergaulan bebas.. sampai dah tak ada garis panduan hidup yang jelas dah..
yang along tak faham bila diorang pertikai hukum dalam Islam dan diorang persendakannya sesuka hati.. sampai keluar pernyataan "lelaki Muslim gile seks la sebab boleh kawin 4"..


tapi hakikatnya diorang sendiri yag tunggang langgang.. nak tau akibatnya?.. bace ni 




along petik sikit jelah daripada entry asal, selebihnya korang baca kat sana
"Seperti dikutip dari laman Telegraph, lelaki yang menganggur  itu pertama kali menjadi ayah ketika masih berusia 15 tahun. Dari situ tanpa dia sedar dia sudah memiliki 10 anak dari 10 wanita berbeza. Dua di antaranya masih dalam kandungan."

Read more: http://www.borakkosong.com/2011/04/baru-25-tahun-sudah-miliki-anak-10.html#ixzz1JrHFhs2W


Sesungguhnya Islam itu cara hidup yang sempurna sepanjang zaman..


fikir2kan.. =)

6 Response to 10 orang anak pada umur 25 tahun

  1. zuwaidah says:

    bersyukur kerana dilahirkan sebagai Islam.

  2. uiks....dahsyat....
    Islam itu indah.....usah dipertikaikan....

  3. T ank2 tu da beso tak knl ank2, dgn ank2 sndirik pon jadik.. Aisey..

  4. kak Zuwaidah :

    syukur.. dilahirkan dalam Islam
    dan di bekalkan iman yang cukup untuk menahan diri daripada perkara2 macam kat atas tu.. =)

  5. NURUL NADIAH MAMAT :

    em! =)

  6. Liyana Zahim :

    bahaye btol.. jahanam nasab keturunan.. =.=

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...