teteman

IKLAN PERCUMA Untuk Blog ANDA



tadi ade jumpe iklan untuk mengiklan... hmm... 
sebab??.. hahah.. sebab haku lah yang merobotkan beliau dalam Kaiminator sampai menjadi Terminator 6!


muahahahahah!!! ko kene ingat tu!! :p


dan sebab lain? hmm.. kalau ko tak buat untuk haku, siap la ko Kyerull!! ko akan menyesal!! hahahahaha.. 
haku dah nampak calon2 gambar yang bakal menjadi kerakusan potoshop aku nih... muahahahahahah...


so, kalo ko tanak aku buat bende yang ko akan menyesal seumor idop... baek ko buat ntuk aku!... hahahahaha!!!..


**psstt... jahat tak bunyik?? ade ciri2 cam orang paling jahat dalam citer wonderpet tak?? er.. wonderpet ade org jahat ke??.. emm... hmm.... pape jelah... hahaha.. janji ko buat Kyerul!!.. aku nak!! hahaha..

8 Response to IKLAN PERCUMA Untuk Blog ANDA

  1. KyêrulL says:

    HAHAHAHA.. amboi main paksa plak.. hiks3.. terima kasih sbb join HEHEHE akan dinilai

  2. hahahahaha.. mesti lah!!...

    teknik wehh.. teknik!!.. =p

  3. aliarosli says:

    along men jahat

    hahahahahaha, meh bagi idea nak buat alasan ape nie

  4. aliarosli :

    along nak gi makan... hahah..
    sile puji along dulu baru along bagi idea.. =p

  5. along xaci bodek dan pakse tuan nye segmen..nanti kitorang kalah r..baru nk join spoil r ni..hehehe..=)

  6. aliarosli says:

    along! nak gak makan, lapo nie

    belanje la, meh post melaka

    emm, jap, testing testing! ehem

    along hensem sayang alia tak? kalau sayang meh la tolong bagi idea.
    alongkan hensem plus kacak plus baik hati. alia sayang along tau.

    ok, terima tak? sanggup tahan muntah nie

    hahhahahhahhahah

  7. eqbalzack says:

    salam along...
    abg eq baru abes exam semalam...
    dan akan selesaikan GA along yg trtunggak tu. hehe

  8. KyêrulL says:

    nak top commentor tuE..

    ko cari kat google

    "Top Commentators Widget"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...