teteman

WWW.BENASHAARI.COM , NEGERI SEMBILAN


Assalamualaikum.. hahah..  hari ni segmen ikut negeri bro Ben Ashaari nak asingkan ikut negeri la pulak... hahah.. so.. tanpa segan silu nye.. along pon join lah... tapi kali ni.. nak try berseloka pulak ye.. =p




  1. Ceritakan latar belakang anda
    • tiada diriku nama tersohor
      baru menaip beberapa bulan
      kini di Bangi lahir di Johor
      rumah keluarga di negeri Sembilan

      pantang sekali diajak berborak
      lekat kat SB sampai ke pagi
      pernah di Selangor Pahang dan Perak
      di UKM Bangi kini mengaji

  2. Profesion anda sekarang
    • cita dan minat sama ku kejar
      mencari ilmu buat bekalan
      belum bekerja masih belajar
      ada peluang part time pon jalan
  3. Blog fevret anda, kenapa?
    • blog ku minat banyaknya amat
      kadang tak tersinggah jari menekan
      yang aku singgah kerapnya amat
      blog BenAshaari la kan

  4. Blog yang anda tak suka masuk, kenapa?
    • asal ada autoplay lagu
      asal di sambut pop up mengganggu
      asal loading penat menunggu
      jengah selalu bukan pilihanku

  5. Impian anda terhadap blog anda
    • diterima orang segala isi
      tak kira jantina umur dan pangkat
      salah dan silap sama halusi
      semoga semua blogger sepakat

      mendapat nama bukan pintaku
      teman yang ramai itu harapku
      sama berkarya hebat bermutu
      sama bersaudara itu impianku

penulis kata

18 Response to WWW.BENASHAARI.COM , NEGERI SEMBILAN

  1. aaaa.nak join jgk ar.. ;)

  2. Fyqa says:

    wahh . bestnya seloka.

    ;D

  3. tu dia...suma pun nak seloka ye...

  4. peeewwiiit...siap berpantun cik abang kite ea...:P

  5. bro along terbaek!! kreatif..siap berpantun lagi..rasanya bro along je buat mcm ni..huhu,,,

  6. Habibi Hamid :

    jempot join!!! eheheh =)

  7. fyqa :

    thanx! =)

  8. kak Sunah :

    eheheheh.. mesti la kak... takkan abg Ady je buleh.. =p

  9. Myra si Gula-gula:

    =) ehehehehe....

  10. Alief :

    aiseh.. panggil along je dah le.. cam pelik je bunyi nye bro along tuh.. =.="

    heheh.. bro Adybudika pon ade buat pantun gak.. =)

  11. wah2 berpantun bagai .. hik2

  12. kak Qaseh :

    harus la..heheheh.. =p

  13. halamak ai..

    tak ghoti lak nak bermadah seloka nie along oi...huhuhu~~

    ghaso cam bobolit lah lidah sey nie ha..hehe

    blogwalking+following...;)

  14. Siti Nurul Ain :

    takdo den mintak ekau balas pantun2 den pon do.. hahah.. =p

    timo kaseh lah yo.. sat lagi den torai torjah.. =p

  15. ko berlkon terra rossa kpz!!!!

  16. Kembang Perawan :

    yep.. =)

  17. pRiNCe says:

    prince blogger kl...
    selamat berkenalan ye...
    jom jadi member nak???

  18. pRiNCe :

    jom! takde hal.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...