teteman

geng blogger berperang ais krim kat sri pentas.. hancur tv3


di suatu petang di Sri Pentas media prima... tatkala 3 jejaka kacak terperangkap didalam sebuah bilik komputer atas sebab2 yang akan dimaklumkan... maka.. terjebaklah mereka dalam sebuah perbualan tanpa sebarang arah tujuan yang jelas.. tiba2.. tubuh mereka kembali mengecil.. ibarat Kudo Shinichi yang berubah kembali menjadi kanak2 lalu menggunakan nama Conan.. kisah mereka pun bermula...........















*komen yang seterusnya tidak dimasukkan atas sebab... er... dah out of silibes.. =.=


blogger terlibat :

tukang karot utama
Nur Amalina

tukang karot sampingan
Sunah Muhamad

tukang karot like2 jah

9 Response to geng blogger berperang ais krim kat sri pentas.. hancur tv3

  1. AdyBudika says:

    AKU PENING TENGOK KORG

  2. caps lock tuh.. ngahahahahaha =p

  3. alah abang ady ni...kene biasakan pening2 ni...hahahaha

  4. WAHH TERBAIK LA ALONG.... EH ABG ADY TAMO PENING2 YE..HAHAH ALAMAK TER CAPS LOCK PULAK..-_-

  5. hahahhaaha

    panjang gila....yg ni pling kelakar rasanya!! best best!!

  6. gagagag Ady kene rasuah kami pizza dominos suh duk diam2.. tak kacau dia buat kerja dalam opis... katek... seeedapa domino pizaaaa... kan ucop kan...

    AKU PENING TENGOK ADY PENING (opsss tercapslock lak) hahahahahahhaa :P

  7. Sunah nak ckp mcm ni patutnya...

    "ala abg ady, abg ady kene biasakan diri pening2 dengan kerenah budak2 nih... nanti kita kawin, ada cahaya mata senang abang" hehehehehhehe

    kite bako je.. bako bako jee.... hehehe

  8. hoh???? pika dalam ni pun nak buat teater ke??? hahahaha

  9. hahahaha~ sokong pika!!! weho0oo xpaham jugak mula2 kat tempat lain tetiba dah kat rumah pulak.. pening2.. tp best3~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...