teteman

Doodle dah siap batch 3 : Luvmia & Syahsyaz


okeh.. malas peram lame2.. so, pagi tadi along buat la doodle yg telah di request kat segmen main2 dengan doodle along seblom nih.. heheheh... so.. antara hasilnya yang terbaru adalah... seperti yang berikut.. =p

yang ni doodle untuk Luvmia




dan yang kat bawah ni pulak... Syahshaz yang punye.. =)



okeh.. done.. buat segmen main ngan doodle nih... macam tak laku je pulak kan?.. hm... 
ade sape2 lagi yang nak ke?.. terjah entri yang ni ye...
segmen mintak doodle

8 Response to Doodle dah siap batch 3 : Luvmia & Syahsyaz

  1. shahsyaz says:

    wah, masheh abg usop, hehehheee!~

  2. gila stylo..nak 1..

  3. zuwaidah says:

    comel laaa...ehem ehem bila nak buat utk kak zu heheheheh mengada laaaa kak zu nih

  4. Shahsyaz :

    sama2..=)

    sori kalau tak berkenan di hati.. =.=

  5. muhamad hanif :

    nak ke?.. em.. pe la apply.. bace link segmen yang along letak tuh.. =p

  6. kak zu :

    aih.. akak pon nak gak ke.. heheh..
    terjah la kat link segmen tuh.. =)

  7. mia.lia says:

    hahaha..cayalah..mekaseh along
    comel ;D

  8. mia.lia :

    sama2 .. =)
    thnx suka..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...