teteman

Keadaan Jepun Sebelum dan Selepas Tsunami 2011


Antara gambar sebelum dan selepas kejadian Tsunami kat Jepun baru2 ni... tak sangka begitu besar kesan yang dialami penduduk Jepun.. ini lah bukti kekuasaan Allah S.W.T.  sama-sama lah kita sedekahkan al-fatihah kepada saudara-saudara muslim kita di sana..


sumber gambar along prinscreen dari sini : http://www.abc.net.au/news/events/japan-quake-2011/beforeafter.htm

7 Response to Keadaan Jepun Sebelum dan Selepas Tsunami 2011

  1. NiSha says:

    subhanallah.. takutnya..
    dah jadi padang dah.. mcm kat acheh dulu juga kan..

  2. erk!!!!!!!!!!

  3. TunAqilah says:

    dasyat sungguh
    Allah maha berkuasa
    kita patut jadikan sebgai iktibar :)

  4. saouri says:

    subhanallah..kuasa YANG MAHA ESA...

  5. tu lah.. besar sungguh kekuasaanNya.. kita harus bersyukur atas nikmat selamat di negara kita..

  6. Al-Fatihah untuk mereka kat sane....

  7. ranap kerana tsunami. lebih 2ribu yang mati. Innalilah.

    kalau tengok video tsunami tu lagi menakutkan. dengan rumah2 bergerak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...