teteman

Along Usop di Sahabat Blogger



printscreen pinjam dari sini.. 
tenet terlalu slow ntuk upload gambar.. =.=

inilah dia Sahabat Blogger
tapak utama diwaktu senggang
tempat berkumpul semua blogger
ade ping entry banyak bersembang

semakin hari semakin ramai
ahli berkunjung tak putus datang
sepuluh ribu tak lame kan sampai 
cuma janganlah kite berperang

adek-adek datang menjengah
menagih perhatian teman dan taulan
tapi post orang malas nak terjah
macam manalah nak tambah kenalan?

kami di sini hati terbuka
pada kenalan baru dan lama
jemputlah tegur beramah mesra
baru lah semua orang kan suka

kita ni blogger insan yang sama
tiada bezanya aku dan dia
orang yang baru mahupun lama
newbie ke otai ke tiada maknanya

cuma ini pesan dariku
janganlah gopoh terburu-buru
bila terabai sedetik waktu
tak usahlah terus pergi berlalu

dunia blogger semakin dipandang
dilihat dalam pelbagai bidang
marilah kita sama berkembang
kualiti ditingkat yang buruk dibuang



9 Response to Along Usop di Sahabat Blogger

  1. FAHMI says:

    Jangan percaya kepada mata,
    ia bisa menipu kita,
    aku baca baru sahaja,
    terduduk diam kagum seketika.

    hahaha..sorry bro aku tak reti pantun mcm kau. pantun eh??hahaha

    terbaik la bro...

  2. erkk terasa sikit sbb kdg2 je masok SB .. malu .. wuu T_T

  3. yad'z says:

    kemain riuh mulut misnina
    bila minyak naik harga
    entry ini sangat berguna
    membuka minda segenap warga


    tak kira newbie or pada yang lama
    tak patut kita bezakan tarafnya
    sebab kite blogger bersama
    satu niat bersahabat selamanya..


    hehehee (^_^)

  4. el-janna says:

    wah !hebatnye entry

  5. wooo..

    ini kacak !!


    HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA

  6. cik pulau says:

    Along,, best la..
    hishh.. kata2 tu memang kena sekali.. dah lama tak lepak kat SB.. hihi

  7. Wah Wah Wah berpantun tuh Haha

  8. waaaaaaaa ajar ps pantun bole x along ???

  9. Jalan-jalan di pasar baru
    jalan pakai kain ketat
    tak kira lama atau baru
    kita semua sahabat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...