teteman

#1 Spontaneous Thursday - alongusop


dengan spontannye aku cilok post ni dekat sb..
dengan spontannye aku buat entry.
tak kire pon peraturan sebenar spontan spontan ni..



Ammar Rusydi :
weh ko jd follower aku ke 122 eh? 

aku plak follower ko yg ke 122.. adesss.. cmne leh same nie.. haha
5 minutes ago · Unlike · 2 people


Milo Ais Tabur :
a ah ak pn prasan..rasa lawak je..hihi

4 minutes ago · Like · 1 person


Ammar Rusydi :
takdir menentukan, pasrah segalanya.. LOL

4 minutes ago · Like

Yusuf Rosli :
setel..

aku follower ke 123
korang 2 2 skali.. hahahaha
santek btol no nih.. ;0
12 minutes ago · Like






*kecik je dunia ni, kadang2 kite sendiri tak jangka boleh jumpe kawan lama kita sendiri kat alam maya.
**jumpe Norden, member kamceng skolah rendah dulu kat dalam blog Faizal Harnis
**jumpe Ishak member matrik dulu sebab kak Adish Shida bgtau

**jumpe Adwa budak fakulti aku.. siyes aku baru tau.. padahal dah bape lame satu fak.. =.=

10 Response to #1 Spontaneous Thursday - alongusop

  1. yeah! dunia blog pertemu rakan2 lama
    style abes la :)

  2. mmg spontan bro.. HAHA.. thanx bro~ :D

  3. haha...thx yep..dah tgk sini?

    http://eerashera.blogspot.com/2011/06/123bukan-kod-rahsia.html

  4. adwa. hahah.. lupe lak.. ko pon same.. chettttttttttt...

    satgi aku letak.. ;)



    Eddy Stone.. spontan haruuss...


    Eera Shera
    dah tengok.. ;)

  5. Raden says:

    along ni asek men no eko je

  6. ada ongggg wooo . haha ;p

  7. Angah :

    mane slalu.. hah.. bawah tu kan entry berisi.. bawah lagi entry bergambo..

    llala.. =p



    tomato :
    ong mari kita sebat satu kali.. =p

  8. kira nya selama nie along tatau la ujud nya ishak roroi tu erk kat FB dan blog..hehehe

  9. hehehe... memang spontan tuuuu! along along... nakal eks~

  10. kak shida :
    tak tau pon.. =.=


    kak sunah :
    ops.. peluang depan mate.. =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...