teteman

Bruno mars -count on me (Malay subtitle)


siap2.. masuk satria neo oren..
gerak.. sesat2.. gado2.. tanye org tepi jalan.. 
sampaila kitorg kat MAHA 2010 nih..
rakam2..jalan2.. balik.. sesat2.. gado2.. sampai rumah..
okeh.. bukan tu yg ak nak citer..

ape yg maha nyer dgn pesta nih?.. 
blog laen dah byk crite..
ak malas nak semk kan palotak korg ngn bnde same.. so..
ni jelah yg ak nak kongsi..

daripade sebanyak2 video yg bergegar+ngarut yang dirakam mase kat MAHA arituh..
ni jelah yang ak potong2 tahap maksima bwak masuk dlam lagu fevret mase ni..

*oh cumel nye mereke... arghh!!.
..
dan ak bubuhkan skali sarikata lagu nih..*lirik die korg ley cari sdrik..

*mud tgh takbest sebab dpt brite buruk..wlopun mmg dah espekted.. arrgghh!!!

9 Response to Bruno mars -count on me (Malay subtitle)

  1. haha. ada orang edikted lagu ni laa :P
    marilah melawat ke rumah kite. macam kat maha jugak. agagaga. arnab baru beranak 5 :P

  2. AziraOmar says:

    ajie suke~!!!!!

  3. huhuhu.. dulu rumah kite bele arnab puluh2 lagi byk..
    siap buat reban 2 tingkat.. berbilik2 lagi.. hu..


    dok umah pasang lagu ni xpenah muak..nguu...

  4. ajie: :)

  5. da ta dpat play la video ni..
    cmne ni??

  6. along bukak lek je.. brokbeng slow sangat ke ape?..

  7. kucing tu comeyy je mcm aku XD

  8. arghhh !!!!! anda buat saya menjerit tgk video nie! comelnyaaaa kucing tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!

  9. yad'z says:

    sukenye kucing tuh... bulattttttttt... grrrr~~~ rase nak geget2 jek.. huhuhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...